2009. május 14., csütörtök

laundry room... I.

Ha minden a tervek szerint alakul, akkor az álomházunk többek között tartalmazni fog 1 db. kicsiny, de annál világosabb mosókonyhát, az lesz a Gizi (ti. ő a mosólánygép) saját szobája, és ott fogok teregetni némán, meg vasalni is dalolva, szóval ablak is lesz, de óriási, és a plafontól a padlóig (hajópadló!) bepolcozom majd, és szekrény is lesz a porszívó és egyéb takarítókészségek számára, és majd olyan hatalmas fonott kosarak is lesznek a polcokon, amiben még egyáltalán nem tudom mit fogok tartani, meg olyan hatalmas üvegek, amiben viszont nagyonis tudom mit fogok tartani (mosóporkompaktok, facsipeszek, pont olyan üvegkorsókban, mint ITT).
Na, az a szoba lesz ilyen piros-fehér, és ez a hímzés az egyik fonott kosár dekorációjának első fejezete, és még majd jön a többi is. Hát ezért kellenek a kosarak ugyanis. Aztán majd a belevaló is eszembejut idővel.

(alapminta: A mon ami Pierre - Les deux nine red)

5 db. zsibongó tömeg:

Nina írta...

Gyönyörű!! Mi lesz belőle? :)

Mademoiselle írta...

Jó kérdés...
Már hónapokkal ezelőtt kinéztem magamnak pár fonott kosarat a polcaimra, amiken voltak olyan miniatűr kis fogasok sorban oldalt, és azokra akartam felaggatni ilyen frízeket az azsúr mentén, de a napokban tudtam meg hogy bezárt a bolt (hülye válság), úgyhogy jól hoppon maradtam. Most kérdésessé vált a frízek sorsa. Lehet hogy csak egy banner lesz belőlük.

Monika írta...

Csodaszép lett!!!!
:)))))Vicces: nekem van egy mosókonyhám,abban ömlengenek a rongyaim-iszonyú sok van és nagy-nagy rendetlenség,amit próbálok mindig visszaszorítani,ez a kreatív-káosz szobám. Belépés csak kiváltságos ,erős idegzetűeknek.:)
10 éve lakunk itt....és még mindig nincsen rend...:(

Nina írta...

http://szaszikreativ.blogspot.com/

Kitette a Te képedet Rád hivatkozás nélkül... Szólj neki :)

Mademoiselle írta...

Hopp, köszi, hogy szóltál, írtam is neki. Biztos csak egy félreértésről van szó :-)